Політика обміну та повернення товару
Повернення та обмін товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення товару належної якості.
Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" споживач має право протягом чотирнадцяти днів (не рахуючи дня купівлі) повернути чи обміняти товар належної якості котрий не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Для повернення товару споживачу потрібно надати:
- товар (разом з усією комплектацію, пломбами і ярликами, та збереженою цілісною упаковкою);
- розрахунковий документ, який підтверджує здійснення покупки;
- гарантійний талон;
- документ, що посвідчує особу (у випадках, передбачених чинним законодавством України).
Повернення коштів
Для того, щоб повернути сплачені за товар грошові кошти, споживач повинен:
- звернутись за телефоном гарячої лінії 0 800 33-06-01
- заповнити необхідні документи (заяву на повернення товару, заяву на повернення коштів)
- надати потрібні для обробки запиту документи (оригінал заяви, довідку з реквізитами тощо).